Dagens

Hallihallå,
Idag har jag varit så sjukt seg, jag jobbade från 7 till 13.30, sen tog det mig en halvtimme innan jag orkade moppa hem, sen när jag väl kom hem så har jag bara sovit.. Och ätit.. och kollat på desperata hemmafruar på teve. Så segt, skulle egentligen varit på långpromenad, städa och plugga , men de får bli imorrn istället :)

Min kompis marina har varit i göte-la-borg nu måndag-tisdag, och hon hade med sig en svart stooor cardigan till mig , hyggligt va ?:)
Jaja, Nu ska jag sova.. Ännu mer..

xoxo

Kommentarer
Postat av: Linn

Ja, det var tur att jag inte glömde den hemma! jag gillar den...

2008-10-20 @ 08:41:51
URL: http://vinterfagel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0