Dagens bikini och lite smått å gott

Hejsan alla!
Idag har min family varit här, vi firade min lillebror som fyllde år. Så idag har han, ammsen och pappsen varit på borås djurpark, sen åkte alla 4 syskon och badade, skitskoj, dom har sån vågmaskin i en av poolerna där jag höll hus. Skojsit. Sen åkte vi hem och åt tårta och snackade en massa skit. Sen bar det iväg till skåne igen för alla utom mig och Linn.

Har varit så sjukt trött idag förressten! vaknade klockan 20 över 9 (vilket är tidigt om man varit ute kvällen innan och somnade klockan 5) tur att vi åkte iväg till badhuset så man vaknade till lite :P
Gårdagen, eller kvällen rättare sagt spenderade vi på en hus-fest (student grejomoj) och träffade en massa trevligt folk. Hade dock varit lättare att vara lite social och pratglad om jag inte hade varit så sjukt hes, men röste kommer väl tillbaka så småningom.

Nu ska jag nog ta och äta upp den sista tårtan, sen blir det nog sängdags för min del. Eller mja, ska nog se Guldkompassen också, den verkar braig :)

Så, tack och hej för idag. Eller sålänge iallafall, vet inte om det kommer upp några fler inlägg senare om jag inte kan sova.

just de, dagens bikini från badhuset
image64

image65
Min otroligt "äkta" billabong bikini som jag fått av yvette när hon va i thailand, fin är den iaf:)

xoxo


Kommentarer
Postat av: emilia

fin bikini liksom bloggen! pussen

2008-05-11 @ 20:32:53
URL: http://emilialindborg.blogg.se
Postat av: denize

snygg bikini

2008-05-12 @ 16:29:19
URL: http://denizevonwalden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0